POČETAK

 

Što je HappyTel?

HappyTel ti pruža alternativni način uspostave međunarodnih i nacionalnih poziva po vrlo niskim cijenama. To činimo tako što usmjeravamo tvoj poziv kroz svoju mrežu i putem interneta.

Na taj način možemo te besplatno ili za sitne novce povezati s bilo kojim telefonom na svijetu.

To radimo tako što ti dodjeljujemo lokalne pristupne brojeve za sve tvoje međunarodne kontakte, koje dalje pozivaš birajući samo lokalni fiksni broj kojeg možeš memorirati u adresar. Svome fiksnom ili mobilnom operateru plaćaš cijenu lokalnog poziva prema fiksnoj mreži, a nama malu naknadu (i to tek nakon što istekne 120 besplatnih dana) za međunarodni trošak poziva. Ako kod svoga fiksnog ili mobilnog operatera imaš ugovorenu određenu količinu besplatnih poziva prema fiksnim mrežama – tada lokalnom operateru ne plaćaš ništa.

To znači da se HappyTel poziv uspostavlja identično kao i bilo koji drugi poziv – samo jeftinije!

Također imamo i aplikacije za Android, iPhone i desktop. Kada si u području s dobrim 3G/4G ili WiFi signalom pozive je moguće ostvariti i putem interneta, pa poziv postaje još jeftiniji!

Besplatni pozivi, niske cijene… Vaši uvjeti izgledaju predobri da bi bili stvarni. U čemu je kvaka?

Nema kvake! Odnosno kvaka je u tome što koristimo najmodernije tehnologije, vrlo, izvrsno poznajemo svoj posao i njegujemo izvrsne odnose s ključnim partnerima. Također, umjesto da trošimo na skupe TV reklame, luksuzne poslovne prostore i automobile tako ostvarene uštede prenosimo na tebe – našeg Happy korisnika.

Da li se moram registrirati da bih isprobao HappyTel

Da bi isprobao HappyTel uslugu moraš se registrirati. Registracija za HappyTel je besplatna i zahtijeva samo nekoliko trenutaka. Nakon registracije poklanjamo ti 10 besplatnih minuta prema većini odredišta. Ako si zadovoljan nastavit ćeš koristiti HappyTel.

Zovem mnogo novih i različitih brojeva. Ne mogu ih sve unaprijed memorirati u kontakte. Mogu li za takve pozive koristiti HappyTel?

Naravno! U tom slučaju nazovi pristupni broj 01 7776 076 i nakon pozdravne poruke unesi broj s kojim želiš razgovarat i pritisni „#“. Ako zoveš sa smartphone-a možeš skinuti HappyTel besplatnu mobilnu aplikaciju koja će sve to napraviti umjesto tebe.

Kako ću uspostaviti poziv pomoću lokalnih brojeva?

Na svojoj korisničkoj stranici unesi sve kontakte s kojima želiš razgovarati i za svakog od njih dodijeliti ćemo ti lokalne brojeve koje ćeš zvati umjesto njihovih međunarodnih. Tako međunarodni poziv postaje lokalni poziv.

Npr. 01 123 456 = moj prijatelj u SAD-u = 00 1 212 123456789

Da li mogu koristiti HappyTel s IP telefona ili IP adaptara?

Da, HappyTel radi sa svim standardnim SIP IP uređajima. Unesi slijedeće parametre za konfiguraciju:

SIP port: 5060

Registar: sip.happytel.hr

Account number: tvoj HappyTel korisnički broj

Password: tvoja HappyTel zaporka

Stun: opcionalno: stun.happytel.hr

 

Codeci po kvaliteti:

 

G711 alaw (64 kbps)

G726 (32 kbps)

GSMFR (13.2 kbps)

G.729 (8 kbps)

G.723 (6.3 ili 5.3 kbps) – koristiti samo ako je vrlo mala internetska propusnost)

 

Da li mogu koristiti HappyTel s IP PBX centrale?

NE! NE! I NE! HappyTel usluga prvenstveno je namijenjena pojedincima, kućanstvima i malim uredima bez PBX-a. Ako mjesečno telefoniraš više od 2000 minuta,  imaš potrebu za povezivanjem IP PBX centrale, SIP trunkovima, domaćim i/ili inozemnim DID brojevima, besplatnim 0800 brojevima i drugim složenim rješenjima ponudu pogledaj ovdje.

Kako mogu dobiti korisničku podršku?

Sva HappyTel podrška ostvaruje se putem E-mail-a ili Live Chat-a. Pošalji nam Email ako imaš bilo koje pitanje ili nas trebaš da ti riješimo neki problem! Odgovoriti ćemo što je prije moguće, a najkasnije u roku od 24 sata.

Da li mogu telefonski pričati s operaterom? Ne sviđa mi se pisati mail-ove!

Da bi zadržali ovako niske cijene i atraktivnu ponudu na žalost ne možemo ti pružiti i telefonsku podršku živog operatera. Sve tvoje probleme pokušat ćemo riješiti putem Live Chat-a ili Email-a. Ipak, ako je tvoj problem zaista takav da ga se baš nikako ne može riješiti Emailom, javi nam svoj broj telefona, kratak opis problema i okvirno najprikladnije vrijeme. Naš operater nazvat će te u predloženo vrijeme i pomoći ti.

Da li naplaćujete uspostavu veze ili neke druge extra naknade?

NE! I NE! Mi u HappyTel-u ne naplaćujemo nikakve mjesečne, tjedne ili bilo kakve druge troškove održavanja računa ili bilo kakve druge skrivene troškove. S HappyTel-om  plaćaš samo minute koje si potrošio i to po prepaid modelu.

Da li mogu otkazati i ugasiti svoj račun?

DA, svoj račun možeš otkazati u svako doba, ali molimo te pošalji nam bilješku i reci nam zašto otkazuješ. Voljeli bi pomoći i razumjeti zašto nisi zadovoljan i kako unaprijediti HappyTel i učiniti ostale korisnike zadovoljnijima.

 

BESPLATNI POZIVI i OBRAČUN

 

Kako mogu besplatno telefonirati?

Jednostavno! Prijavi se i probaj pričati 10 minuta da vidiš kako kako stvar funkcionira. Ako si zadovoljan izvrši svoju prvu uplatu. Nakon toga moći ćeš 120 dana besplatnog telefonirati s fiksnim mrežama svih zemalja s liste.

Da li postoji kakvo ograničenje?

Da, tijekom 120 dana od dana zadnje nadoplate računa tjedno (mjereći od ponedjeljka do nedjelje) možeš besplatno pričati najviše 300 minuta. Razgovore preko navedenog limita naplatit ćemo ti po jednoj od najnižih tarifa na svijetu koju možeš provjeriti ovdje.

Ja pozivam zemlje i mobilna odredišta koja nisu na listi besplatnih poziva. Da li mogu uspostaviti vezu s njima?

Naravno! Pozive prema zemljama i mobilnim mrežama koje nisu na listi besplatnih odredišta obračunati ćemo ti po jednoj od najnižih tarifa na svijetu koju možeš provjeriti ovdje.

Da li se u tih 300 minuta tjedno računaju i pozivi prema HappyTel korisnicima?

Ne! Pozivi prema HappyTel korisnicima uvijek su besplatni i ne obračunavaju se.

Što se događa s mojom uplatom nakon 120 dana?

Najbolje od svega je to da ti nakon 120 dana besplatnog telefoniranja uplaćeni iznos i dalje ostaje na računu i možeš ga potrošiti na telefoniranje po HappyTel tarifama koje su među najnižim tarifama na svijetu.

Da li naplaćujete uspostavu poziva?

Ne! Ne naplaćujemo

Moji telefonski razgovori traju dulje od 300 minuta tjedno i ponuđeni paket mi ne odgovara. Imate li neku drugu opciju?

Da! Pogledaj da li ti više odgovara ovakva ponuda.

Ja zovem samo jednu zemlju s liste, ali puno i svakodnevno i ne odgovara mi ograničenje od 300 besplatnih minuta tjedno. Imate li neku drugu opciju?

Da! Pogledaj da li ti više odgovara ovakva ponuda.

Mogu li HappyTel koristiti i tvrtke?

Mogu, ali uz određena ograničenja. Premda je HappyTel ponuda prvenstveno namijenjena privatnim korisnicima mogu je koristiti i tvrtke odnosno pravne osobe uz uvjet da jedan HappyTel račun koristi samo jedna osoba u tvrtki, da se HappyTel ne koristi putem PBX centrale i da se HappyTel ne koristi za potrebe operatera tzv. calling centra. Ako ti za tvrtku treba neko kompleksnije rješenje ponudu prilagođenu specifičnim poslovnim potrebama potraži ovdje.

Što moram učiniti da bi dobio novih 120 besplatnih dana telefoniranja?

Da bi dobio novih besplatnih 120 dana telefoniranja trebaš ponovno uplatiti 100 kuna.

Koliko dugo mi vrijedi uplaćeni iznos na računu?

Uplaćeni iznos na računu vrijedi 150 dana računajući od dana tvoje zadnje uplate.

Što se događa s nepotrošenim iznosom na mojem računu ako nisam izvršio novu uplatu u roku od 150 dana?

Ako u navedenom roku nisi izvršio novu uplatu preostali iznos na računu na žalost više ne možeš iskoristiti. Za ponovno korištenje HappyTel-a potrebno je izvršiti novu uplatu.

Koliko se često mijenja lista zemalja s kojima mogu besplatno telefonirati?

Lista zemalja s kojima možeš besplatno telefonirati se ne mijenja. Može se jedino dogoditi da neku novu zemlju uvrstimo na listu.

Koliko često mijenjate tarife?

Tarife mijenjamo ovisno o stanju na tržištu jednom mjesečno i najčešće su to sitne oscilacije i tarife iz mjeseca u mjesec uglavnom pojeftinjuju. Izuzetak je ako zaista na tržištu nabave dođe do veće i naglije promjene cijena. Tada ćemo te o tome unaprijed obavijestiti.

Da li mogu ograničiti svoju potrošnju na 300 minuta tjedno?

Naravno. Za aktivaciju takvog ograničenja pošalji korisničkoj službi Email i ograničenje će ti biti aktivirano unutar 24 sata.

Što se događa kada potrošim uplaćeni iznos, a još mi nisu prošla 120 dana? Mogu li i dalje besplatno telefonirati.

Ne. Da bi mogao besplatno telefonirati moraš imati pozitivan saldo na računu.

Na tržištu ima mnogo sličnih usluga kao što je HappyTel i nisam njima baš osobito zadovoljan. Zašto bih odabrao baš HappyTel? Po čemu se razlikujete?

HappyTel je među mnoštvom različitih ponuda koje nude naši konkurentni izabrao model tarifiranja koji nam se najviše svidio. I tu završava svaka sličnost s drugim sličnim uslugama koje se nude na internetu i u svijetu. Razlikujemo se po poštenom i transparentnom obračunu bez smicalica, sitnih slova, značajnih promjena u tarifama i sličnih iznenađenja. Razlikujemo se i po tome što pružamo odličnu kvalitetu zvuka prema svim zemljama uključujući i zemlje iz regije, te odličnom korisničkom službom. Svaki naš korisnik vrlo nam je važan i do svakog korisnika nam je stalo. Također, naša ponuda posebno je prilagođena hrvatskom tržištu.

 

REGISTRACIJA

 

Gdje se mogu prijaviti?

Prijaviti se možeš ovdje.

Žašto moram unijeti svoju Email adresu?

Tvoja Email adresa potrebna nam je da bi ti mogli slati informacije vezane uz tvoj HappyTel račun.

Kada god nam šalješ upit vezan uz tvoje osobne ili osjetljive informacije, upit nam moraš poslati s tvoje registrirane adrese.

Također na Email adresu možemo ti slati potvrde o izvršenoj uplati ili važne obavijesti.

 

PROIZVODI I USLUGE

 

Android

Što je HappyTel  ?

HappyTel je jeftin međunarodni VoIP telefonski servis koji omogućuje pozivanje tvojih kontakata vrlo jeftino ili besplatno uz korištenje i potrošnju samo lokalnih minuta ili interneta (3G/4G ili WiFi).

Pozivanje pomoću Android aplikacije

Link na upute za korištenje aplikacije. Dodati kada bude gotovo

Vidi da li je uključeno presretanje s izvornog adresara.

Tvoj međunarodni poziv biti će spojen ovisno o načinu povezivanja koje si unaprijed odabrao. (Putem lokalnog pristupnog broja, ili putem 3G/4G/WiFI veze)

Povezivanje putem interneta ili lokalnog pristupnog broja?

Sam možeš odabrati na koji način želiš uspostavljati pozive – putem pristupnog broja ili putem interneta (3G/4G ili WiFi)

Za to učiniti odi na naknadno opisati kada definiramo funkcionalnosti mobilnog dialera

U čemu je razlika između biranja putem lokalnog pristupnog broja i internetskog poziva?

Kada odabereš opciju „Internet 3G/4G WiFi“ platit ćeš samo međunarodni dio poziva i to svojim HappyTel kreditom. Ako pozive uspostavljaš koristeći se 3G/4G mrežom, trebao bi provjeriti koliki ti je besplatan limit za data usluge i koliko te košta korištenje 3G/4G mreže. Dolje možeš naći tablicu koja ti govori koliko se podataka troši kada 3G/4G mrežu koristiš za telefoniranje.

Kada zoveš koristeći se lokalnim pristupnim brojem tvoj poziv će biti uspostavljen koristeći se lokalnim pristupnim brojem. To znači da će ti tvoj mobilni operater zaračunati trošak lokalnog poziva prema domaćem fiksnom broju (a cijena tog poziva ovisi o tarifi koju si izabrao kod svog mobilnog opetarera). Najčešće je određeni dio besplatnih minuta uključen u tvoj tarifni plan, tako da te taj poziv neće ništa koštati. Međunarodno dio poziva naplatit će se s tvog HappyTel računa.

Ako nisi siguran koliko te koja opcija košta kod tvoj mobilnog operatera preporučamo ti da kod samog operatera provjeriš sve cijene i tarife koje te zanimaju.

Informacije radi 1 minuta razgovora putem podatkovne (3G/4G, WIFI) mreže troši uz korištenje codec-a g711 (najbolja kvaliteta – bez kompresije) 0,75 MB podataka, što znači da za 1GB možete telefonirati oko 1300 minuta. (1GB=1024MB).

Primjenom kompresije (GSM, g729) uz minimalni gubitak na kvaliteti moguće je smanjiti potrošnju na oko 0,25 MB podataka po minuti razgovora čime dolazimo do oko 4000 minuta razgovora za 1GB.

Kako radi funkcija automatskog biranja?

S našom aplikacijom možeš podesiti svoj mobilni uređaj tako da kada god biraš inozemni broj on se upućuje na najjeftiniji način putem HappyTel račina. Da bi to napravio samo odi u izbornik i – dodati upute

– Ako odabereš – „pitaj“ svaki put kada budeš sa svojeg izvornog adresara birao međunarodni broj mobilna aplikacija će te pitati da li želiš da se taj poziv uspostavi uz pomoć HappyTel-a.

– Ako odabereš „DA“ mobilna aplikacija će bez pitanja preusmjeriti sve međunarodne pozive koje budeš birao na izvornoj tipkovnici i vezu uspostaviti preko HappyTel-a.

– Ako odabereš „NE“ mobilna aplikacija neće imati pristup tvom izvornom adresaru i tipkovnici za biranje i svi međunarodni pozivi biti će uspostavljeni putem tvog mobilnog operatera.

Pozivanje s Androida za vrijeme dok sam u inozemstvu

S obzirom na to da će te tvoj mobilni operater vjerojatno skupo teretiti za roaming minuta i podatkovnog (3G/4G) prometa, HappyTel je savršen za tebe ako imaš pristup WiFi mreži i instaliranu mobilnu aplikaciju na svom Androidu.

Samo se pobrini da promijeniš postavke na svom mobilnom telefonu i u našoj mobilnoj aplikaciji kako slijedi:

  1. Izvorne postavke: Ugasi data roaming da bi izbjegao bilo kakav dodatni trošak od svog mobilnog operatera i uključi samo WiFi konekciju
  2. Na HappyTel aplikaciji promijeni izabranu metodu bianja u „INTERNET“. Za to učiniti samo odi u naknadno opisati

Ako nećeš imati mogućnost spojiti se putem WiFI-a, a putuješ u neku od zemalja gdje HappyTel ima svoje pristupne brojeve još uvijek imaš 2 druge mogućnosti biranja:

            Prva opcija:

  1. Možeš kupiti lokalnu SIM karticu u zemlji u kojij se nalaziš, i dodati taj broj svojem online HappyTel računu.
  2. Nazvati pristupni broj u zemlji u kojoj se nalaziš i putem njega ostvariti poziv

 

            Druga  opcija:

  1. Možeš otići u telefonsku govornicu, nazvati besplatni pristupni broj u zemlji u kojoj se nalaziš
  2. Kada budeš nazvao pristupni broj, morat ćeš se identificirati. To ćeš napraviti tako što ćeš unijeti svoj PIN. Nakon toga birati ćeš broj osobe s kojom želiš razgovarati.

iPhone/iPad

Što je HappyTel ?

HappyTel je jeftin međunarodni VoIP telefonski servis koji ti omogućuje pozivanje svojih kontakata vrlo jeftino ili besplatno uz korištenje i potrošnju samo lokalnih minuta ili interneta (3G/4G ili WiFi).

Pozivanje putem iPhone mobilne aplikacije

Kada zoveš putem iPhone aplikacije možeš se povezati putem lokalnog pristupnog broja ili putem interneta.

Ako izabereš povezivanje putem lokalnog pristupnog broja mobilni operater će ti naplatiti cijenu poziva prema fiksnom broju. (cijena ovisi o tvojoj mobilnoj tarifi i ako u njoj imaš određeni broj besplatnih minuta prema fiksnim mrežama taj te poziv neće ništa koštati)

Daljnje upute ovise o aplikaciji. Dodati kada bude gotovo.

Prepuruči prijatelja i dobit ćeš besplatnu nadoplatu računa

Svaki put kada preporučiš svog prijatelja koji se priključi HappyTel-u nagraditi ćemo te iznosom od 80 kuna i 120 dana besplatnih razgovora. Tvoj prijatelj dobiti će poklon dobrodošlice u iznosu od 40 kuna.

Imaš nekoliko načina kako preporučiti svog prijatelja. (putem email-a, Facebook-a…).

Koliko moj prijatelj mora uplatiti da bi dobili nagradu?

Da bi ostvarili nagradu prijatelj ti mora uplatiti minimalno 100 kuna.

Siguran sam da se moj prijatelj priključio. Ali ni ja niti prijatelj još nismo dobili nagrade. Zašto?

Da bi ostvarili nagrade tvoj prijatelj mora izvršiti uplatu.

Također moguće je da je tvoj prijatelj već ranije bio kod nas registriran ili je njegov telefon bio ranije registriran. U oba slučaja gubi se pravo na nagradu.

Zvanje s iPhonea kada sam u inozemstvu

S obzirom na to da će te tvoj mobilni operater vjerojatno skupo teretiti za roaming minuta i podatkovnog (3G/4G) prometa, HappyTel je savršen za tebe ako imaš pristup WiFi mreži i instaliranu mobilnu aplikaciju na svom Androidu.

Samo se pobrini da promijeniš postavke na svom mobilnom telefonu i u našoj mobilnoj aplikaciji kako slijedi:

  1. Izvorne postavke: Ugasi data roaming da bi izbjegao bilo kakav dodatni trošak od svog mobilnog operatera i uključi samo WiFi konekciju
  2. Na HappyTel aplikaciji promijeni izabranu metodu bianja u „INTERNET“. Za to učiniti samo odi u naknadno opisati

Ako nećeš imati mogućnost spojiti se putem WiFI-a, a putuješ u neku od zemalja gdje HappyTel ima svoje pristupne brojeve još uvijek imaš 2 druge mogućnosti biranja:

            Prva opcija:

  1. Možeš kupiti lokalnu SIM karticu u zemlji u kojij se nalaziš, i dodati taj broj svojem online HappyTel računu.
  2. Nazvati pristupni broj u zemlji u kojoj se nalaziš i putem njega ostvariti poziv

 

            Druga  opcija:

  1. Možeš otići u telefonsku govornicu, nazvati besplatni pristupni broj u zemlji u kojoj se nalaziš
  2. Kada budeš nazvao pristupni broj, morat ćeš se identificirati. To ćeš napraviti tako što ćeš unijeti svoj PIN. Nakon toga birati ćeš broj osobe s kojom želiš razgovarati.

Kako dodati novi kontakt u aplikaciju

Što je 074 i 075 osobni broj? Kakvi su to brojevi?

Numeracija koja započinje predbrojem 074 i 075 definirana je u sklopu hrvatskog plana numeriranja kao osobni broj. Njegova karakteristika je to da takav broj nije vezan uz geografsku lokaciju, već ga možeš slobodno i legalno koristiti u pokretu, gdje god bio. Na Smartphone-u, iPhone-u, laptopu. To je tvoj osobni broj kojeg uvijek možeš ponijeti sa sobom gdje god bio i za razliku od mobilnog broja lako je prenosiv s uređaja na uređaj. Po otvaranju računa besplatno ćemo ti dodijeliti jedan takav broj i bit će tvoj dokle god je tvoj račun aktivan.

Koliko plaćaju ljudi koji me zovu na takav broj?

Cijena poziva prema osobnom broju jednaka je cijeni poziva prema bilo kojem drugom fiksnom geografskom broju u hrvatskoj.

Da li je osobni broj dostupan iz inozemstva?

Naravno. Osobni broj dostupan je iz inozemstva.

 

LOKALNI BROJEVI ZA DIREKTNO BIRANJE:

 

Da li moram nešto instalirati na svojem telefonu da bih mogao početi koristiti HappyTel?

NE, bilo da zoveš sa svojeg fiksnog ili mobilnog telefona dovoljno ti je kreirati listu prijatelja, nakon čega ćemo ti za svakog prijatelja dodijeliti jedinstveni lokalni broj kojeg ćeš zvati umjesto međunarodnog broja kada budeš želio razgovarati s tim prijateljem.

Ako imaš smatrphone, možeš downloadirati i instalirati aplikaciju koja još više pojednostavljuje biranje. Isto je i s PC i Mac desktop varijantom aplikacije.

Kako ću kreirati listu prijatelja?

Downloadaj ovaj obrazac, unesi imena prijatelja i njihove međunarodne brojeve. Snimi i pošalji popunjen obrazac na adresu mojiprijatelji@happytel.hr . U kratkom roku za svakog tvog prijatelja dodijeliti ćemo ti jedinstven pristupni broj kojeg ćeš ubuduće zvati umjesto njegovog međunarodnog broja.

Koliko me to košta?

Pogledaj naše tarife koje su među najpovoljinija na svijetu

Da li mogu iskoristiti besplatne minute dobrodošlice da bi nazvao(la) bilo koji broj u svijetu?

DA, s besplatne minute dobrodošlice možeš iskoristiti da bi nazvao/la bilo koji broj u svijetu. Besplatne minute dobrodošlice jedino ne možeš iskoristiti da bi nazvao(la) premium brojeve.

Da li moram promijeniti fiksnog/mobilnog operatera da bih koristio HappyTel?

NE, HappyTel nema ništa protiv tvog operatera. Naprotiv, HappyTel je kompatibilan i radi sa svim operaterima.

Da li netko drugi može koristiti moj HappyTel lokalni broj da bi pričao s mojim prijateljima?

NE, tvoj HappyTel lokalni broj možeš koristiti samo ti.

Zašto moj prijatelj ima iste lokalne brojeve kao i ja? Da li se tu nešto pomiješalo?

HappyTel koristi naprednu tehnologiju usmjeravanja poz nazivom Shared Direct Inward Dialing.

Kada ti sa svojeg telefona biraš lokalni broj, tvoj poziv će biti usmjeren na tvoj kontakt. Kada tvoj prijatelj bude sa svog telefona zvao taj isti lokalni broj poziv će biti usmjeren na njegov kontakt.

Da, lokalni broj je isti i za tebe i tvojeg prijatelja, ali uz HappyTel sustav vaši pozivi se za svakog od vas drugačije usmjeravaju i svatko biva spojen sa svojim kontaktom.

Da li mogu koristiti HappyTel ako imam mobilni telefon na prepaid paketu?

Naravno, jedino obrati pažnju na to koliko te košta poziv prema fiksnoj mreži ili 3G/4G prijenos podataka. Odaberi opciju koja ti se najviše isplati. Ako nisi siguran, javi nam se putem obrasca za podršku i mi ćemo te savjetovati što je najpovoljnije za tebe.

Kako mogu biti siguran da je taj broj kojeg zovem lokalni fiksni broj?

Ako nisi siguran koliko će te koštati poziv prema HappyTel pristupnom broju nazovi službu za korisnike tvog fiksnog ili mobilnog operatera i pitaj ih koliko će te koštati poziv prema tom broju.

 

HappyTel PRISTUPNI BROJEVI

 

Koji je HappyTel pristupni broj?

HappyTel pristupni broj je: 01 7776 076.

Nakon javljanja automata unesi broj s kojim želiš pričati u međunarodnom formatu, pritisni tipku „#“  i započni razgovor.

Ako ne želiš svaki put slušati stanje svojeg računa i broj preostalih minuta onda radije nazovi ovaj pristupni broj: 01 7776 066

Da li je moguće provjeriti stanje računa pozivom na pristupni broj?

Da, nazovi broj i poslušaj stanje svojeg računa: 01 7776 076.

Koje jezike podržava HappyTel sustav?

Hrvatski i Engleski.

Kako mogu promijeniti svoj PIN?

Sa svoje registrirane email adrese kontaktiraj službu za korisnike i zatraži promjenu PIN-a. ako želiš koristiti određeni PIN, unesi koji je to broj. Radi sigurnosti tvoj PIN mora imati točno 13 znamenki i tu nema iznimke.

Promijenio sam broj svojeg telefona. Kako ću u HappyTel-u ažurirati tu promjenu?

Sa svoje registrirane email adrese kontaktiraj službu za korisnike i javi koji je tvoj novi telefonski broj.

Da li je moguće nadoplatiti račun telefonskim putem?

Na žalost ta opcija trenutno nije dostupna.

 

Pozivi s PC-a ili MAC-a

 

Kako ću telefonirati pomoću PC/MAC aplikacije

Korištenje naše desktop aplikacije je izuzetno lako. Downloadiraj i instaliraj aplikaciju i samo slijedi intuitivne upute.

Da bi jednostavno nekoga nazvao unesi njegov broj na tipkovnici i klikni na dugme „ZOVI“.

Brojeve koje često pozivaš unesi u adresar.

 

NAPLATA I PLAĆANJE

 

Koje vrste plaćanja mogu koristiti?

Osim uplate na naš žiro račun HappyTel prihvaća plaćanje slijedećim kreditnim/debitnim karticama: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, AMEX, Dinners Club. Također, možeš platiti i PayPal-om.

Ne bih želio koristiti kreditnu/debitnu karticu. Što mi je činiti?

Izvrši uplatu na naš žiro račun. Slijedećeg radnog dana uplata će biti ažurirana. Podrini se da u polje poziv na broj uneseš točan broj tvojeg računa.

Želio sam uplatiti kreditnom karticom, ali sustav za naplatu traži od mene plaćanje nešto većeg iznosa od 100,00 Kn. O čemu se ovdje radi?

Kada plaćaš kreditnom karticom mi ne dobijemo cjelokupan iznos za koji si terećen nego iznos umanjen za proviziju koju kartičarska kuća zadržava za sebe. Za razliku od mnogih dućana mi ne radimo popust na gotovinsko plaćanje, već dodatno obračunavamo trošak koji nam obračunava kartičarska kuća za svoje usluge. Mislimo da je tako pošteno. Ako ne želiš plaćati dodatne troškove izvrši uplatu direktno na naš žiro račun.

Kupovina kredita i vršenje plaćanja

Nakon što potrošiš besplatne minute dobrodošlice da bi nastavio pričati trebaš izvršiti uplatu. HappyTel je prepaid usluga i zbog toga trebaš imati pozitivan saldo na svojem računu da bi mogao telefonirati. Kada telefoniraš koristeći HappyTel mi ti oduzimamo samo trošak međunarodnog poziva s tvojeg računa, a svojem mobilnom operateru plaćaš trošak lokalnog poziva (osim ako ne zoveš putem WiFi-a).

Zašto je moja uplata odbijena?

Plaćanje može biti odbijeno iz mnogo razloga i u većini slučajeva kartičarske kuće ne govore razloge i detalje zbog zaštite privatnosti. Najčešći razlozi odbijanja plaćanja su nedovoljna sredstva na računu, prekoračenje mjesečnih, tjednih, dnevnih limita, kašjnenje s plaćanjem prethodnog računa, pogrešno uneseni podaci ili neki sitni sigurnosni detalji koji su uvedeni zbog onemogućavanja online prijevare.

Ponekad je razlog i greška u komunikaciji s autorizacijskim poslužiteljem. Ako si sve podatke ispravno unio, pokušaj izvršiti uplatu malo kasnije. Ako ni tada uplata ne prolazi kontaktiraj svoju banku i pitaj zašto ta transakcija ne prolazi. Zbog zaštite privatnosti mi ne dobivamo informacije zašto transakcija nije prošla.

U međuvremenu, možeš nadoplatiti svoj HappyTel račun na neki drugi način.

Da li mogu iskoristiti svoju kreditnu karticu za nadoplatu računa svome prijatelju ili članu obitelji?

Da, svoju kreditnu karticu možeš upotrijebiti za nadoplatu dva HappyTel računa. Ako želiš nadoplatiti više od dva računa za to možeš upotrijebiti PayPay, ili uplatu izvršiti direktno na žiro račun.

 

Tarife

 

Da li HappyTel zaokružuje vrijeme trajanja poziva?

Da, zaokružujemo trajanje poziva na prvu slijedeću minutu.

Na primjer ako je poziv trajao 8 minuta i 40 sekundi mi ćemo ga zaokružiti na 8 minuta.

Kako HappyTel tarifira?

HappyTel tarifira u minutama i svi pozivi su zaokruženi na 60 sekundi.

Za sva druga pitanja za koja ovdje nisi našao odgovor obrati se HappyTel službi za korisnike podrska@happytel.hr